Prezentownik - subiektywny przegląd prezentów świątecznych

Przedstawiam Wam moją subiektywną listę prezentów świątecznych. W tym roku wyjątkowo zaczęłam kupować prezenty wcześniej, więc mogę się pochwalić owocami swoich poszukiwań :) Dużą zaletą listy, którą udało mi się stworzyć jest fakt, że prezenty są uniwersalne, to znaczy adresatem może tu być zarówno kobieta, jak i mężczyzna.

1) Ceramika od Misiura Design
Dlaczego? Bo wyraża więcej niż tysiąc słów.
Zobaczcie sami: Misiura Design

2) Krem do twarzy marki iossi
Moja propozycja numer dwa to krem do twarzy NAFFI. Dlaczego go polecam? Jest objawieniem moich ostatnich kilku miesięcy. Strasznie długo szukałam dobrego kremu do twarzy i ten jest pierwszym, który chcę wszystkim polecać. Ponadto, w ostatnim czasie przyłapałam mojego Męża na podbieraniu mi wspomnianego specyfiku. Okazało się, że też  by taki chciał, więc otrzyma go na prezent mikołajkowy. Krem jest damsko-męski, bez ograniczeń :)
Krem i inne kosmetyki iossi do kupienia tutaj: 



3) Książka "Włam się do mózgu"
Uwielbiam prezenty książkowe, zarówno dostawać, jak i wręczać. Dlatego też na liście nie może zabraknąć przynajmniej jednej książki. Starałam się wybrać coś, co nie jest wyborem oczywistym, a tym samym jest mniejsza szansa, że obdarowany będzie już taką lekturę posiadał. Tym razem wybrałam "Włam się do mózgu" autorstwa Radka Kotarskiego (wydawnictwo Altenberg).Książka jest doskonale wydana, cieszący oko layout i oprawa graficzna idzie w parze z interesującą treścią. Poznajemy mechanizmy, które rządzą uczeniem się, możemy się też dowiedzieć dlaczego nauka języków obcych w naszych szkołach jest mało skuteczna. Publikacja przybywa wraz z autografem autora, a kupując ją, wspieramy też akcję Pajacyk. Do kupienia tu:



4) Płyta "Męskie Granie 2017" 
Jeden z bardziej uniwersalnych prezentów to oczywiście płyta z dobrą muzyką. Co może być lepszego? Składanka z dobrą nutą. W tym roku polecam Wam "Męskie Granie 2017", do kupienia w każdym empiku. Na pewno nie pożałujecie.


5) Olejek Miłość
Prezent dla Wyjątkowej Osoby. Wygląda naprawdę ładnie, a dodatkowo jest użyteczny i taki... hmmm... romantyczny :) 
Kupicie tu: 4szpaki



6) Antykalendarz 
W ostatnim czasie szukałam także prezentu dla młodego nonkonformisty, w uproszczeniu - dla nastolatka.  Znalazłam "Antykalendarz" i przedrostek "anty" bardzo mi tu pasował. Ilustracje, które stworzyła Bianka Szlachta są naprawdę dobre. 
KLIK 


7) Kubek Make My Wonderland
Mamy do wyboru kilka wzorów i wszystkie są zjawiskowe. Mój faworyt to "Moon Child",
ale "Life is Better in the Mountains" też robi na mnie duże wrażenie :) Jeszcze nie mam ich u siebie, ale to tylko kwestia czasu :D 
Znajdziecie je tu: Make My Wonderland

8) Plakat
Prezent nie dla wszystkich, ale wielu obdarowanych z pewnością się ucieszy.
Do wyboru mamy piękne grafiki, moje ostatnie top 5 to:

Wallbeing  - z plakatami takich autorek jak Iza Dudzik, Magdalena Pankiewicz czy Jagoda Stączek 
Posterilla - gdzie każdy znajdzie coś dla siebie

9) Torba z nadrukiem
Zawsze się przyda, a nadruk możemy dobrać pod kątem zainteresowań adresata.
Wyjdzie na pewno śmiesznie :)
Polecam te z manufaktury Milimetr. 
Kupiłam u nich torbę rok temu, parę ładnych razy już ją prałam i muszę przyznać, że jest świetnej jakości.

10) Skarpeciochy
Ostatni punkt na mojej liście to wesołe skarpety. Kolejny z serii "uniwersalnych prezentów", które rozbawią każdego. Możemy wybierać spośród bardziej i mniej ekstrawaganckich wzorów. Osobiście kupiłam już tyle skarpet prezentowych, że teraz mi już nie wypada nikomu ich wręczać, ale jeśli Wy jeszcze nie wyczerpaliście swojego limitu, to polecam :)


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Co to jest węgarek?

W sercu "urban jungle"