4 Design Days - subiektywne podsumowanie

Przyznam się, że pierwszy raz byłam na targach takich, jak 4 Design Days w Katowicach. Pewnie to dlatego, że w temacie wnętrzarsko-budowlanym jestem od stosunkowo niedawna. Zaskoczyła mnie różnorodność prezentowanych ofert oraz to, iż i tak najwięcej osób było przy stanowiskach z darmową kawą ;) Wnisokuję też, że całkiem sporo osób na Śląsku jest na etapie urządzania kuchni, a także nie podważę już nigdy faktu, iż krówki zdominowały całkowicie rynek darmowych cukierków reklamowych.

Przy okazji przedstawiam Wam mój subiektywny Top 5 omawianego wydarzenia:

1) Lustra miior

Kto nie chciałby mieć takiego lustra? Ja bym chciała, bardzo. Uwierzy mi każdy, kto zobaczy, jak karkołomne pozycje przybieram, aby pomalować sobie rzęsy przy swoim lustrze w łazience. Od którego, wiadomo, oddziela mnie cały blat ze sporą umywalką. Marka miior rozwiązuje ten problem i oferuje lustra wysuwane. Łapiesz za uchwyt, bez wysiłku przyciągasz do siebie lustro zamontowane na wysięgniku. Jak skorzystasz - wtedy odsuwasz na swoje miejsce. Lustro dodatkowo jest podświetlane, więc nie wyjdziemy z łazienki ze zbyt mocnym make-upem czy, w przypadku panów, jedną stroną twarzy ogoloną, a drugą nie, bo akurat była w cieniu. Wszystko to jest spięte efektownym designem, który będzie pasował do większości łazienek.


miior.com

miior.com



2) Oświetlenie individuallighting

Jeżeli koś z Was, tak jak obecnie ja, ma przed sobą wyzwanie, by oświetlić swój dom, to polecam zapoznać się z ofertą na www.individuallighting.pl
Warto zdecydować się już na etapie projektu, żeby uniknąć instalacji dziesiątek punktów świetlnych. Gdybym wiedziała wcześniej, to zamiast 4 tub, zaprojektowałabym jedną lampę PATH i też by było pięknie oraz funkcjonalnie. 

individuallighting.pl

individuallighting.pl


3) Kafelki cementowe Valentile

Przepiękne wzory i kolory, a do tego dobra jakość. Na mnie zrobiły wrażenie przede wszystkim barwy, jakich nie znajdziemy w sieciówkach oraz mosiężne zdobienia. Wielokrotnie zastanawiałam się bowiem, dlaczego - skoro istnieje niezliczona ilość kolorów i odcieni - w sklepach branżowych dostajemy wciąż to samo, czyli po jednym odcieniu bieli, szarości, czerwieni i czerni, czasem jakiś niebieski. Na szczęście mamy polskich producentów, którzy widzą więcej i oferują nam to poprzez swoje produkty. Jednak, abyście wiedzieli o czym mówię, zajrzyjcie na ich stronę: https://valentile.pl/

valentile.pl
valentile.pl

valentile.pl


4) Sklep good-inside

Znajdziemy tu unikatowe produktu, często robione ręcznie. Mnóstwo naprawdę wartościowych przedmiotów. Co ciekawe, wcześniej nie wiedziałam o istnieniu tego sklepu. Zaraz po targach znalazłam stronę internetową i przepadłam na kilka ładnych chwil. Nie da się ukryć, że tutaj każdy fan porządnego designu znajdzie coś dla siebie.

good-inside.com

good-inside.com

good-inside.com

good-inside.com



5) Siedziska BAMP od Swarzędz Home

Stoisko Swarzędz Home przyciągneło mnie wyjątkowo interesującymi meblami, z których moje serce skradło siedzisko BAMP. Umożliwia ono zdrowe, aktywne siedzenie. Ponadto wygląda świetnie, czyli zupełnie inaczej niż wszelkie sprzęty do aktywnego siedzenia, jakie często możemy nabyć w sklepach.

https://swarzedzhome.pl/

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Prezentownik - subiektywny przegląd prezentów świątecznych

Co to jest węgarek?

W sercu "urban jungle"